Grand Theft Auto V'ten Yeni Ekran Görüntüleri



2013'ün hiti olmaya aday GTA 5'ten yepyeni ekran görüntüleri ve yeni haberler içeride...
Yılın en hit oyunu olmaya aday Grand Theft Auto 5 'ten yepyeni, yüksek çözünürlüklü ekran görüntüleri yayınlandı.
PlayStation 4, Xbox One ve hatta PC'lere ne zaman çıkacağı hakkında Rockstar'ın henüz hiçbir açıklama yapmadığı oyun, 'dePlayStation 3 ve Xbox 360 için yayınlanacak. Ancak geçtiğimiz günlerde GTA V'in ilk oyun için videosunu ortaya çıkaran firma, hayali şehri Los Santos'tan yeni manzaralar yayınlamadan kendini alıkoyamadı
Dahası Rockstar, önümüzdeki ay (Ağustos'ta) GTA V'in multiplayer deneyimi hakkında yeni bilgiler sunacağı bilgisini verdi. Yani ilerleyen günlerde GTA V'ten yeni videolarla karşılaşabiliriz; ancak şimdilik bu yeni, HD ekran görüntüleriyle yetinmek zorundayız.
İşte o görüntüler;




Grand Theft Auto V'ten Yeni Ekran Görüntüleri için “6 yorum” bulunmaktadır.

  1. cidden bi oyunu çok merak ediyorum bakalım

    YanıtlaSil
  2. Müthiş çok merak ediyorum bende hadi bakalım

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel süper ötesi bir şey ya. Merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Sabırsızlıkla bekliyoruz.. Bakalım. :)

    YanıtlaSil
  5. Sabırsızlıkla bekliyorum PC için çıksakta indirsem diye bakınıyorum :)

    YanıtlaSil