Microsoft Windows 8



Bilgisayar harikası olarak tanımlanmasında hiçbir sakınca görmediğim Microsoft’un yeni ürünü Windows 8 gerçekten piyasada olan bütün işletim sistemlerini geride bırakacak özelliklerle donatılarak kullanıcılarına sunulmuş olan sosyal bir işletim sistemidir. Önceki zamanlarda kullanılan XP, Vista gibi işletim sistemlerini çöpe attıran Windows 8, bilgisayarın hızlı açılmasında, işlerinizi kolaylıkla ve hızlı olarak yapma imkânı sunması ile gözde bir işletim sistemi olmaya başladı bile.
Windows 8
Hızlı açılış, cloud veri depolama teknolojisi, Windows Apps Store da ki uygulamalara ulaşabilme özelliği ve daha birçok özelliği ile vazgeçilmeziniz olacak. Kullanıcılar bilgisayarlarını kullanırken Windows 8 ’in özelikleri ile program ve bilgisayar kullanımını daha keyifli hale getirecekler. Yazmadığım daha çok sayıda özelliği ile Windows 8 kullanılmaya değer ve önümüzdeki günlerde daha çok karşılaşacağımız bir işletim sistemidir.

Microsoft Windows 8 için “0 yorum” bulunmaktadır.