Alexa'da Yükselmek Gerçekten Önemli Mi ?



Kendi deneyimlerinden yola çıkarak şunu kesin bir şekilde söyleyebilirim ki HAYIR!. Herkes bir Alexa’dır tutturmuş gidiyor. Alexa ile yatıp Alexa ile kalkıyorlar. Hatta bununla ilgili programları kullanıp yükselmeye çalışanlar da var. Bu insanlar hala olayın mantığını kavrayamadılar. Bir sitenin içeriğine bakınca zaten az çok ne olduğu anlaşılıyor.

Ayrıca sitenize gelen ziyaretçileriniz/takipçileriniz, sizin Alexa değeriniz için gelmiyor. Yazılarınızı beğendikleri için geliyor. Siz, sitenize yeterince ilgi gösterirseniz hem ziyaretçilerinizi memnun edersiniz hem de Alexa değeriniz zaten yükselmeye devam eder. Benim kişisel sitemde, Alexa değerini hiç önemsemedim. Tek yaptığım yazı yazmak.

Alexa değerime bakınca zaten 2-3 günde bir düşüyor. Onu daha da yükseltmek için hileye hurdaya başvurmadım. Siteme bakacak olursanız, Alexa Widget‘ı bile eklemedim. Bir de şu sıralar yeni yeni uğraştığım blogspot siteme, Alexa Widget’ın gerçekten işe yarayıp yaramadığını test etmek için Alexa Widget yerleştirdim. Dediğim gibi amacım sadece test etmek.

Alexa ile ilgili yabancı siteleri gezdiniz mi gezmediniz bilmiyorum. Fakat ben gezdim. Bir çok sitede, birisi Alexa ile ilgili soru sorduğunda yanıt verenlerin bir çoğunun Alexa’yı önemsemediklerini gördüm. Buna bu kadar zaman harcayacağınıza, harcadığınız zamanı sitenize yazı ekleyerek geçirseydiniz Alexa’nız zaten yükselecekti.

Ben ne kadar söylesem de siz yine bildiğinizi yapacaksınız, biliyorum. Siz bilirsiniz. Ziyaretçilerinize/takipçilerinize faydalı olmaya çalışmak yerine sürekli Alexa ile ilgilenmek daha cazip geliyorsa o sizin bileceğiniz iş.

Siz ne düşünüyorsunuz?. Sizce Alexa’da yükselmek önemli mi, değil mi?

Alexa'da Yükselmek Gerçekten Önemli Mi ? için “0 yorum” bulunmaktadır.