Eğitimin Kalbi Burada Atıyor


okulsaatim
Merhaba sevgili okurlarım bu yazı dizimde size mükemmel bir eğitim sitesinden bahsedeceğim. Bu siteden feyiz alarak hayata bakış açınızın şekilleneceğini düşünüyorum. Hayata dair önemli ve faydalı bilgilere ulaşabilirsiniz. Site yayına girdiğinden bu yana 2 yıldır aktif olarak her gün güncelleniyor. İçeriklerin büyük bir bölümü özgün olmakla birlikte yazılar yüreği eğitim aşkıyla yanan genç bir sınıf öğretmeninin ağzından yayına alınmaktadır. Site şu önemli kategorilerden oluşmaktadır: 1-Aile ve Eğitim: Çocuk terbiyesi ve çocuk yetiştirme konularında özgün yazılara ulaşabilirsiniz. Bu bölümden eğitim öğretimde çocuğu olan anne ve babalar aktif olarak faydalanabilir. 2-Anne ve Bebek: Bebek yetiştirme ve anne sağlığı konularında özgün içeriklere ulaşabilirsiniz. Bu bölümden bebeği olan anne adayları aktif olarak faydalanabilir. 3-Etkinlik ve Döküman: Eğitime ilişkin önemli eğitim dökümanlarına ulaşabilirsiniz. Bu bölümden aktif olarak öğretmenler faydalanabilir. Özellikle günlük planların indirilmesinde ve etkinlik paylaşımında özgün ve orijinal eserleri bu bölümden indirebilirsiniz. 4-Fıkra Köşesi: En güncel ve komik fıkralara bu bölümden ulaşabilirsiniz. Bu bölümden yediden yetmişe her kesim aktif olarak faydalanabilir. 5-Faydalı Bilgiler: Hayata ilişkin önemli ve faydalı pratik bilgilere ulaşabilirsiniz. Bu bölümden herkes aktif olarak faydalanabilir. 6-Hikayeler: Hayata ilişkin önemli ve ibretlik öykülere bu bölümden ulaşabilirsiniz. Özellikle çocuğuna hikaye anlatmakta zorlanan anne ve babalar bu bölümden aktif olarak faydalanabilir. 7-Karalama Defterim: Anadolu'nun ücra bir köşesinde zor şartlar altında sınıf öğretmenliği yapan fedakar bir öğretmenin ağzından eğitim sorunlarını ve eğitim anılarını bu köşede bulabilirsiniz. 8-Kim Kimdir: Günlük yaşamda hayatımızda önemli yere sahip olan şahsiyetlerin yaşam öykülerini bu bölümde bulabilirsiniz. 9-Kitap Tanıtımı: En sevilen ve en çok okunan kitaplar hakkında en güncel bilgileri bu köşeden takip edebilirsiniz. Kitap özetlerine de bu başlık altından ulaşabilirsiniz.
10-Meslek Tanıtımı: Sosyal yaşamda hayatımıza yön verecek meslekleri bu bölümden takip edebilirsiniz. Meslekler hakkında en güncel haberleri bu köşeden izleyebilirsiniz. Bu bölüm meslek tanıtımı için açılmıştır. 11-Popüler Sinema: Güncel yaşamda hayatımıza yön veren bize duygu seli yaşatan sinemalar hakkında en genel geçer bilgileri bu köşede bulabiliriz. 12-Rehberlik: Eğitime ilişkin bilinmesi gereken gerçekleri en yetkili ağızdan dinleyebilirsiniz. Bu bölüm anne ve babalara eğitim ve terbiye konusunda bilgi vermek amacıyla açılmıştır. 13-Şiir Dünyası: En duygusal ve can alıcı şiirleri bu köşemizden takibe alabilirsiniz. 14-Sınav ve Başarı: Sınav ve başarı hakkında bilinmesi gereken tüm bilgileri alanında uzman ve profesyonel ağızlardan bu bölümden takip edebilirsiniz. Eğitime dair aradığınız ne varsa sitemizde bulabilirsiniz. Bağımlıkla takibe alacağınız bir siteyi size sunmaktan şeref duyuyorum. Bir başka site tanıtımında görüşmek üzere hoşça kalın. Makale Yazarı: Emrah Berber

Eğitimin Kalbi Burada Atıyor için “0 yorum” bulunmaktadır.