Windows 8 Kurulumu Resimli Anlatımı



Adım adım Windows 8 Türkçe kurulumu

Win 8'i indirdiniz. Peki kurulumda nelerle karşılaşacaksınız? Adım adım Türkçe Win 8 kurulum rehberi


Windows 8 Release Preview (Yayın Önizleme) sürümünü indirdiniz... Yeni Windows 8'de neler yeni onu da artık biliyorsunuz.

ISO dosyasını indirdikten sonra, ister sanal bir makineyle kurulumu gerçekleştirebilir, isterseniz de Windows Disc Image Burner gibi bir yazılımla DVD veya USB'ye yazıp, kurulum aşamaları için galerimize göz atabilirsiniz. Yapmanız gereken, bu DVD ya da USB'nin, bilgisayarınızın ilk açılışında boot etmesini sağlamak... 

Şimdi hiç vakit kaybetmeden sizler için hazırladığımız "Adım adım Windows 8 Türkçe kurulum rehberine" göz atmaya başlayabilirsiniz...

Download: Windows 8 Release Preview ISO

Not: 
Eğer dilerseniz, Windows 8 Release Preview sürümünü USB bellek yardımıyla da kurma şansınız var. Windows 7 için hazırladığımız bu rehberdeki adımları, Windows 8 için de aynen uygulamanız yeterli. Windows'u USB'ye kurmak için yapmanız gerekenler...
KURULUM VİDEOSU

Windows 8 Kurulumu Resimli Anlatımı için “0 yorum” bulunmaktadır.