Tam İhtiyacım Olan Site




İşte Buuuuuuuuuuu…. Bana göre yüz yılın projesi. Yıllardır hayalim olan bir site. Her ihtiyaç duyduğumda “Ah ulan şöyle bir site olsa da işlerim kolaylaşsa” dediğim bir site. Süper bir site… Sizi merakta bırakıyorum ki yazıyı tamamen okuyun da ilerleyen zamanlarda bu site sizin de işinizi kolaylaştırsın :) Neyse daha fazla meraklandırmadan konuya giriyorum.
Şimdi efendim ben işler güçler gereği çok fazla screen veren sürekli bunu önce paintte yada photoshopda kaydedip upload sitelerine yükleyen biriyim. Bundan 3 yıl önce msn’in printscreen özelliğini keşfettiğimde çok sevinmiştim. Artık ekran görüntülerini çok kolay gönderebiliyorum. Görüntüyü çekip ctrl + v yapmam yetiyor diye havala uçmuştum. Bir süre sonra bu öyle sıradanlaştı ki aynı özelliği taşıyan ctrl + v yaptığımda resmi siteye yükleyen bir sistem aradım durdum hep. Belki varmıştır daha önce ben keşfetmemişimdir tam bilmiyorum ama bugün bir site keşfettim. Adı Snaggy… Bu site bahsettiğim gibi ekran görüntünüzü printscreen tuşu sayesinde çekip bu siteye ctrl + v yapıyorsunuz. Çektiğiniz görüntüyü her hangi bir yere kaydedip yükleme ihtiyacı duymadan direk olarak upload ediyor. Sizi bilmem ama bu site benim hayatımı baya kolaylaştıracak. En azından hayal ettiğim bir şeyin gerçekleşmesi egosal anlamda beni tatmin ediyor. Neyse efendim sizinde kullanmanızı tavsiye ederim. Hadi kolay gele…

KAYNAK:  http://www.gasteci.net/tam-ihtiyacim-olan-site.html

Tam İhtiyacım Olan Site için “0 yorum” bulunmaktadır.