Facebook Kullanmayan Ruh Hastasıymış!











Facebook  hayatımızın her anında var, olmaya da devam edecek, ancak benim Facebook ile ilgili ciddi problemlerim var…

Sevmiyorum arkadaş, kullanmak bana keyif vermiyor…Üyeyim ama sadece gerekli sınıf içi etkinlikler ile kullanıyorum.

Keşke böyle düşünmeseydim,

Bak işte böyle bir haber çıkar bir anda ruh hastası oluverirsin : )

Bazı patronlar ve psikologlar Facebook kullanmayanların ruh hastası olduğunu söylüyormuş,

Hasta mısınız siz?

Pardon!

Hasta olan bendim üstelik ruh hastası çünkü Facebook kullanmıyordum…

Neremle gülsem size karar veremedim…

Bildiğin potansiyel psikopatım ben!

Üstelik kanıtlandı Facebook’da kullanmıyorum, patronlar ve psikologlar öyle diyor,

Delisin diyor…

Kullanacaksın diyor!

Ama sonra tutup iş yerinde Facebook'u yasaklıyor...

Kullanacaksın Ulen!!! Duvarımda paylaşılanları beğenecek, yorum yapacaksın...

Profilimi soranlara Kadir Deli Kadir diyeceksin...

Bak harbiden deliyim nereye bağladım konuyu :)

Hep Facebook kullanmamaktan geldi bunlar başıma...

Facebook Kullanmayan Ruh Hastasıymış! için “0 yorum” bulunmaktadır.