A dan Z’ye Kaliteli Paravan Bloglar Oluşturmak



Merhaba arkadaşlar, bilindiği gibi yıllardır etkisini kaybetmeyen tek backlink türü tanıtım yazıları, paravan bloglar.Sitesine SEO uygulamak adına paravan bloglar ile uğraşan kişilerin çoğunluğu sadece ücretsiz bir blog açıp ardından yazıyı yayınlayıp bırakma gibi bir yöntemi tercih ediyor.
Şimdi adım adım sizlere kalıcı ve etkili paravan blog oluşturma yöntemlerinden bahsedeceğim.

Paravan Blog için Alan adı Seçimi

Öncelikle belirtmek istiyorum ki kesinlikle örnek abcdfdd.com gibi bir normal bir alan adı ile paravan blog oluşturulamaz.
Trustrank değeri alması zaman alır + filtre riski taşır.
O yüzden ücretsiz bir blog hizmeti kullanmalıyız.Ancak kullanacağımız hizmet kesinlikle .wordpress.com gibi olmamalıdır.Çünkü ufak bir spam ve backlink çalışmasında kapatılmaktadır.
Haliyle blogspot.com kullanmanızı öneriyorum,  subdomain olduğu için kısa sürede trustrank alacaktır siteniz, bu noktada normal domainden 1 adım öndesiniz.
Blogspot.com üzerinde yaptığımız çalışmalar sonucunda filtre riski minimumdur.O yüzden her türlü backlink’i korkmadan kasabilirsiniz.
Öncelikle .blogspot.com sitemizi açalım.Ardından ilk 1 hafta günde 1 tane olacak şekilde yazılar girelim.1 hafta sonunda ufaktan backlink çalışmalarına başlayalım.

Ne Tür Backlink Çalışmaları Yapılmalı ?

- Wiki sitelerine makale yollayabilirsiniz 5k’ya kadar.
- Social bookmarking yani imleme ve türkçe forum tanıtımı yapabilirsiniz.
247backlinks.info adresinden ücretsiz 1000 adet backlink edinebilirsiniz.
Bu çalışmalar sonunda blogspot siteniz güçlü bir hal alacak ve trustrank değerine sahip olacaktır. Ancak pagerank değeri almasını istiyorsanız yeni bir güncellemeye kadar link çıkmayın.
Veya yatırımlarınızı blogspot.com üzerine yönlendirebilir yeni bir pagerank güncellemesine kadar, adsense bazlıda siteler oluşturabilirsiniz.Ancak şunu eklemeden geçemeyeceğim rakipleriniz size karşı report saldırısında bulunabilir.
Yani çeşitli uygulamalar ile örnek veriyorum 500 600 kere sitenizi google’a şikayet eder, google sitenin risk taşıdığını düşünerek siler.

A dan Z’ye Kaliteli Paravan Bloglar Oluşturmak için “0 yorum” bulunmaktadır.